وي خاطر بابيان اينکه بودجه و سرمايه کافي براي توسعه و ارتقا گردشگري 2010 ويتنام در نطر گرفته شده خاطر نشان کرد: علاوه بر تبليغاتهايي اينچنيني اقدامات ديگري همچون ميزباني نمايشگاههاي گردشگري و سازماندهي چندين نمايشگاه جادهاي در سه شهر بزرگ چين، روسيه،استراليا و کشورهاي اروپاي غربي همچون انگلستان، فرانسه، آلمان و بلژيک نيز در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است.
تبليغات در تلويزيون يا مجلات معتبر گردشگري و تنظيم لوگوها يا شعارهاي جديد از ديگر برنامههايي است که اين کشور براي اهداف چهار ساله خود از سال 2011 تا2015 به منظور توسعه صنعت گردشگري به آنها روي خواهد آورد./109
انتهای پیام/